2010-05-30

GIIIC - trettio år efter studenten



Högupplöst

Här är mina bildminnne av en underbar kväll. Min mun är fortfarande fastklistrad från öra till öra - stort leende. Jag skäms dock då jag ser att kvällen värdinnor inte finns med på mina bilder. Hoppas övriga festdeltagare tog bilder på dem.

TACK ALLA UNDERBARA GAMLA KLASSKOMPISAR FÖR EN UNDEBAR KVÄLL!

Jag förelår att huvudfotografen (Lenas son) lägger sina bilder ex. på Flickr ellr Picasa i ett album och att vi allihopa samlar ihop våra bilder och där. Med andra ord - någon får sätta upp konto och kommunicera ut lösenord och kontonamn. Om ingen annan anmäler sig så är väl "någon" jag eller Lenas pojk.

Skriv gärna kómmentarer!












Till den som förirrar sig vidare i denna blogg - jag har haft en ovälkommen besökare här tidigare som jag tror mig ha skrämt iväg nu. Jag är Ok.

No comments:

Post a Comment